17 de març 2007

St. Patrick's Day, són folls!!!

Dia Nacional d'Irlanda celebrat a tots els països cèltics i a onsevulgui que hi hagi irlandesos o descendents d'irlandesos. En Patrick, patró d'Irlanda i Apòstol Nacional, va portar la cristianitat als Irlandesos i va denunciar els maltractaments que els afligien els Anglesos. Jo crec que es celebra més la segona part que la primera, però és una opinió del tot subjectiva... St. Patrick's Day.com



3 de la tarda, The Golf Tavern, el pub està absolutament ple. Última jornada del 6 Nations Rugby Championship. Irlanda -que abans ha guanyat a Itàlia- pot guanyar-lo sempre que Escòcia, que està jugant ara contra França, guanyi o no perdi de més d'uns punts concrets. L'ambient del pub és una barreja d'alcohol, alegria, suor, el terra enganxifós i mooooooolta passió perquè Escòcia guanyi als francesos. Vaig amb en Yoan i els seus amics francesos; França va guanyant i a un d'ells no se li acudeix res més que cantar el We are the champions... L'uuuuuuuuuhhhhhhhhh és general i jo m'estic partint la caixa de riure, això sí, intentant que no em caigui la Guinness per terra. França no guanya de prou punts, però a l'últim segon, per frustació dels Irish, anota i guanya el campionat.





L'ambient del pub comença a ser asfixiant, anem a seure a la terrassa, amb vistes als Meadows i amb l'Arthur's Seat al fons. Devem estar a uns 10 graus i el vent bufa fort. Som els únics que anem abrigats. Uns escosesos i uns irlandesos comencen a parlar amb nosaltres, van macos els nanos. Oh yes, you are not spanish!! What about Barça and the Champions League...? Canvi de tema potser?





7 de la tarda, anem cap al centre, comprem algunes pizzes en un fastfood a Grass Market -n'hi ha com bolets a tota la ciutat i de tot tipus: fish&chips, italians, xinesos, burgers..., que saludable!!- i passem per The Last Drop, no podem entrar al Finnegan's Wake perquè està saturat i acabem al The World Famous Frankestein, una antiga església reconvertida en pub. Una beguda típica del pub és el Frankestein , un litre de cervesa. En tenen tantes d'esglésies que no saben què fer-ne: algunes són pubs, d'altres restaurants, d'altres teatres...




10 de la nit, intent frustrat d'entrar a The Royal Oak i final del dia escoltant jazz a The Jazz Bar. 12 de la nit, cap a domir, que ja n'hi ha prou de voltar. Ei, que tampoc he begut tantes pintes, eh? No sigueu així de malpensats!!! Hem hagut de caminar força, agafar uns quants busos, el temps passa volant... Ha ha ha ha ha!!!

2 comentaris:

Amics invisibles ha dit...

Caram Kurti!!! Com ens cuidem a Escocia!!!
Veient això, m'han vingut un munt de records de la meva estada a Dublin!!!
Quan de verd!!! jejeje. Jo vaig celebrar el meu petit St.Patricks Day aki, perquè encara tinc la meva vena irlandesa... no es perd.

Apa mako!! no fagis gaire més el "foll", o si, aprofita.

I pensa q d'aki, 4 dies estem x aki, guarda forces eh!!!!

Porto faldilles o pantalons??
jejeje

albertkurti ha dit...

Verd verd!!! M'estranya que la Guinness no sigui verda... he he.

Aps, i guardeu forces vosaltres, que jo ja estic entrenat!!!! Ha ha ha ha ha ha!!!!

I sobre les faldilles o els pantalons, tu mateix, amb faldilles t'estalvies calçotets, però amb el temps que està fent ara aquí potser se't glaça la... he he he!!!

Fins divendres!!!!!!!!