20 de març 2011

L'aniversari de la Cristina

Ha estat molt gran això de trobar-se amb amics amb els que feia temps que no ens vèiem. I això ha estat perquè el 18 va ser l'aniversari de la Cristina -per molts anys guaaaaapaaa!!!- i com que el dia que ho celebrava, el 19, que tot i ser dissabte no tenia bolo, doncs era inexcusable no anar-hi. Per allà també hi havia en Toni i en Mon, amb qui havia tocat junts fa reeeesss, quatre dies... Quin bon rotllo i quants records! Menjar, beure, xerrar i xerrar, recordar batalletes, posar-nos al dia de la vida de cada un... Que contents tots plegats! I és clar, també hi havia familiars, amics, fills..., quina gresca tu!







Mira'ls aquest parell que macos!

3 comentaris:

Mon ha dit...

És agradable compartir moments amb la gent que t'estimes, encara que la vida et porti per camins allunyats. Som afortunats de tenir gent que es recorda de nosaltres i que comparteix els nostres records. Una entranyable trobada. Per molts anys Cris!!!

Anònim ha dit...

No sé si recordeu el final del meu casament allà per l'any 2002, un copazo en buena compañía. Albert, Mon i jo. L'altre dia va passar el mateix, un plaer comprovar que l'Albert no volia marxar de casa i menjant pels descosits anàvem posant-nos al dia. Pel final de festa només faltaves tu, Mon. T'hagués encantat.
Gràcies a tots dos per haver vingut als meus 40.
Petons!!

guaracha ha dit...

MMMMMMMmmmmmmmm que bonic tot plegat....jo també hi era i em va encantar. Gracies