23 de maig 2009

La jubilació de la vella Olympus

Sí, finalment. Sota pressió populars sobretot d'Els Amics de les Arts, entre els quals hi ha amants de la bona imatge -també de la bona taula però això són figues d'un altre paner...- avui s'ha materialitzat el canvi de càmera de fotografiar. La Olympus C500 Zoom, pobreta, feia catufos des feia alguns mesos i es veia a venir. En condicions bones encara se'n sortia, però amb poca llum i sobretot de nit, patia de desenfocament i de granulada generalitzada. I aprofitant que el 13 va ser el meu aniversari m'he fet un autoregal.

Per allà mitjans del 2005 vam començar a viure junts aventures i experiències: la meva escapada escocesa, els primers bolos junts, les seves primeres nits de marxa, viatges varis, fotos dels meus amics i amigues... Instantànies que bona part d'elles formen part d'aquest bloc i del kurtibolos. Però ai las! ja se sap, tant anar amunt i avall també té conseqüències: cops, fred, calor, humitat... i per més que li donés tot el "carinyu" i l'amor del món segur que algunes vegades -més de les que jo hagués volgut-, no n'hi vaig donar prou i la vaig maltractar inconscientment. Pobreta, no s'ho mereixia això.

Malgrat tot la nostra relació ha estat fructífera i hem viscut grans i bons moments que perduraran al llarg dels temps als blocs i a la memòria. Moltes gràcies petita!!! Que gran que ets!!!!




Però els temps evolucionen i un s'ha de saber adaptar i deixar els sentimentalismes a part per avançar i tirar endavant. O sigui que seguint algun consell m'estic fent amic d'una Canon Ixus 110 IS.



Només portem dos dies i de moment l'estic fent anar seguint la meva intuïció -ja mirarem el manual un moment d'aquests, no?-. Aquí teniu les primeres proves. A la columna de l'esquerra fotos fetes amb la Olympus i a la dreta amb la Canon. La cosa promet!