28 de gen. 2008

Roma, la Roser fa anys!

Del 25 al 28 de gener

I cap a Roma vam anar a celebrar l'aniversari de ma germana, la Roser. I quasi que no el celebrem..., el dia abans de marxar es va trobar malament però tant sí com no, ja ens tens a Roser La Valenta, la Yolanda, l'Imma, en Gerard i jo anant cap allà. I d'allà cap a l'hospital. Però vaja, res, una estada d'una nit amb totes les despeses pagades al Santo Spiritus, l'hospital més antic de Roma, i vinga, a voltar per aquesta ciutat carregada d'art, història i gastronomia.













4 comentaris:

Roser ha dit...

Ei, txermà!!!

Que ja ha passat la setmana i aquí encara no hi ha cap foto!!!

Avui hem mirat les meves, i n'hi ha de molt xules, així que ja us avisaré allà on les penjo. (el més probable és que ho faci al "my space" del msn).

Petons!

Gerard ha dit...

Ei cunyat....

Falte molt per gaudir de les teves fotos de Roma?????

Tornaré a entrar al teu blog d'aquí cinc minuts, a veure si m'has fet cas...

Fins ara!!!!

Anònim ha dit...

Ei albert, sóc la Yolan!!! Jo també vull veure les fotos vaaaaaa pensa en nosaltres

Roser ha dit...

La veritat és que em van tractar molt i molt bé.

Un 10 per la sanitat italian!!!